השר גנץ בהצהרה: "קודם כל להחזיר את הבנות והבנים"

    חדשות קול חי No Comments on השר גנץ בהצהרה: "קודם כל להחזיר את הבנות והבנים"

    השר וחבר קבינט המלחמה, בני גנץ בהצהרה: "המערכה מתרחבת, והיא תסתיים רק כשנבטיח את הביטחון ונשיב את הבנות והבנים הביתה. המלחמה תימשך בעוצמה רבה, אחריה תהיה תקופה נוספת של לחימה, ורק אחר כך, יהיה שקט וביטחון. יקח כמה זמן שיקח, אנחנו נחושים".

    צילום: לע"מ
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ בהצהרה הערב (מוצ״ש) מהקריה בתל אביב בהצהרת קבינט המלחמה: "ראשית, אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחות הלוחמים שנפלו במהלך סוף השבוע ולחזק את כל המשפחות השכולות ולאחל החלמה מהירה לפצועים".

    "בנושא המאמץ המלחמתי" אמר השר בני גנץ: "אני גאה בחיילים ובמפקדים, במשרתים ובמשרתות, באזרחים ובאזרחיות המדינה – יהודים וערבים, חילונים ודתיים וחרדים, מכל מקום ומכל עמדה פוליטית".

    "אני מחזק את הרמטכ"ל, את ראש השב"כ, את ראש המוסד, את המפכ"ל ואת כל ראשי ארגוני הביטחון והחברה האזרחית – שמובילים את המאמץ המלחמתי. יש לכם גיבוי מלא, כל עם ישראל מאחוריכם. המערכה מתרחבת, והיא תסתיים רק כשנבטיח את הביטחון ונשיב את הבנות והבנים הביתה".

    "המלחמה תימשך בעוצמה רבה, אחריה תהיה תקופה נוספת של לחימה, ורק אחר כך, יהיה שקט וביטחון. יקח כמה זמן שיקח, אנחנו נחושים. במלחמה הזו אנחנו צודקים ואנחנו גם צריכים לגייס את הניסיון והאחריות שלנו ולהיות שקולים וחכמים. חבריי ואני הצטרפנו לממשלה ולקבינט כי בעת הזו נדרשות החלטות קשות, ויש לקבל אותן בהסכמה רחבה ככל שניתן".

    "כדי שיהיה לנו את הזמן והלגיטימציה החיצונית והפנימית. החלטות קשות כאלו מתקבלות כל העת. אנחנו כאן כהנהגה לקבל אותן, לקבל עליהן אחריות מלאה ברע ובטוב.
    לעדכן את הציבור עליהן, לגבות את הדרג הביטחוני, ולא להסתתר מאחוריו, ולאפשר לו לעשות את העבודה: בדרום, בצפון, באיו"ש במזרח, רחוק וקרוב, ובכל מקום שנידרש.
    כך עשינו וכך נעשה".

    "אני מגיע לכאן, ממפגש עם משפחות החטופים. כל מה שאנחנו עושים, נועד גם, וקודם כל, כדי להחזיר את הבנות והבנים הביתה. כולנו, כל קבינט המלחמה, כל הקואליציה והאופוזיציה, מחויבים לעשות כל שביכולתנו ולקחת אחריות מלאה על כל מהלך כדי להחזיר אותם" אמר השר וחבר הקבינט הביטחוני המצומצם.

    "אני אומר לכל אזרחי ישראל ולמשפחות החטופים – שההתגייסות של החברה הישראלית אינה מראה על חולשה ורכות נפש – אלא הוכחה לעוצמה שלנו. הוכחה שיש על מי ויש לשם מה להילחם. בזכות העוצמה הזו של החברה הישראלית אנחנו מצליחים בשדה הקרב, ובזכותה, בעזרת השם, אנחנו ננצח במלחמה כולה״.



    0 תגובות